NÄR STORMEN RIVER...

december 06, 2013




Nu har Svenne kommit på besök ordentligt och vad längtar jag mest efter när det stormar och har sig utanför husknuten; jo en klarblå himmel, sol och värme! Jag drömmer mig tillbaka till sköna somrar och sköna resor men jag får nöja mig med att plocka fram några foton och längta tillbaka till alla härliga stunder.


































Något Tysklandsbesök blev det inte i kväll men förhoppningsvis är hon på plats i morgon i stället. Nu skall vi laga Thailax och sen bänka oss framför Idolfinalen. Vem tror ni vinner? Jag har i alla fall inte en aning. Jag har inte sett så många program och bryr mig inte alls om det egentligen men det är mysigt att sitta i soffan med en godispåse och titta. Om inte annat så kan jag i alla fall få kika på min vackra guddotter Erica som jobbar som studieman (studiekvinna) och som brukar skymta till i programmet lite här och där :-). 

Ha en riktigt fin fredagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe