PINCHOS IN TOWN...

juni 21, 2016



I kväll cyklade vi ner till Södertorg för att fira småtjejernas skolavslutningar lite i efterskott. Pinchos har ju precis landat in här i vår lilla stad och det funkade ju alldeles utmärkt att beställa mat och dryck via Pinchosappen i mobilen. En modernare variant på Vapiano kan man säga. Maten var supergod och tjejerna var supernöjda med kvällens middag.




Åhhh vad jag känner i hela kroppen nu att semestern är nära. Jag är så trött på morgnarna att jag knappt får upp ögonen och på kvällarna stupar jag i säng. I år ska jag unna mig fem veckors semester är tanken och det är verkligen välbehövligt. Det har varit en intensiv vinter och vår på många olika sätt och det är inte alls konstigt att kropp och själ börjar leva sitt eget liv nu och varvar ner lite fast jag egentligen inte har tid med det riktigt än. Först ska vi ju fira midsommar och sen ska vi rodda inför uthyrningen och fixa det sista på jobbet men sen mina vänner då ska jag varva ner en smula innan det är dags att tömma huset inför den stora flytten i augusti.

Men än är det långt dit!

Hoppas att ni har haft en fin tisdagskväll…

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe