EN ALLDELES VANLIG MÅNDAG...

december 02, 2013



Åh fyy vad det var kämpigt att komma igång i morse. Har sovit rätt uselt i natt och när väckarklockan drog igång så ville jag bara försvinna ner under täcket och aldrig mer gå upp men det var bara att kraftsamla och bita ihop. Måndagsmorgnar är inte roliga någonstans...

När man väl kommit upp och igång så rullar ju dagen ändå på och efter att ha rasslat av några jobbtimmar så passade vi på att gå till Wallers och äta lunch. Pannbiffar med potatis, gräddsås, pressgurka och lingon. Det är grejer det! Jag älskar deras mat och snabbt går det också. 







Nu börjar den dåliga nattsömnen att ta ut sin rätt och jag skulle helst vilja gå och lägga mig nu! Fast gå och lägga sig vid strax innan 20 är ju inte riktigt ok så jag får försöka hålla ihop ett tag till.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe