EN BÄTTRE SÖNDAGSMORGON...

december 15, 2013



Här sitter jag, framför brasan med en kopp the, ett magasin och vinterstudion på i bakgrunden. En söndagsförmiddag när den är som bäst. Nu är det inte så långt kvar till julledigheten och då skall vi få massor av sådana här morgnar och förmiddagar. Att få sova hur länge man vill, att få gå upp när man vill, att få äta frukost när man vill och sen få lägga upp resten av dagen precis som man vill. Det är härligt!




Idag har jag bestämt mig för att lägga upp planerna för julen som vi skall fira hemma hos oss; vilken mat och dryck skall vi ha, vem skall ta med sig vad, vart skall vi handla och den största av frågorna; när skall vi handla?! Det brukar inte vara någon lek inför jul. Det gäller att pricka in rätt tidpunkt för att inte bli galen av all trängsel.

Killarna kommer hem på lördag och det ser jag fram emot så himla mycket! Skall bli så mysigt att vi blir samlade hela familjen igen. Längtar hur mycket som helst!

Ha en skön söndag!

P.S Jag kan verkligen rekommendera vinet vi drack igår kväll. Mjukt och kraftigt på samma gång. Riktigt gott!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe