JAG ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR ÖVERRASKNINGAR OCH MIN FAMILJ...

december 04, 2013



Titta vad min P och barnen kom hem med i kväll! De for i väg till Friendhs efter middagen men jag orkade inte följa med och hem kom de med ett paket till mig. Innehållet var några härliga saker som jag gillar; flytande tvål i glasflaska, doftljus och en sjal. 

Så glad man kan bli av en liten överraskning så här på en onsdagskväll och så glad jag är över min familj som är de finaste i hela världen!!!













Om en stund skall jag bänka mig framför tv:n och titta på det fina programmet "Döden, Döden, Döden"  som trots sin dystra titel är en väldigt fin serie gjord med massor av värme. Jobbigt ämne som många av oss är så rädda för. Inte för att jag vet om jag blir mindre rädd för döden för att jag ser det här programmet precis men något med det är det i alla fall som gör att jag sitter här framför tv:n varje onsdag 20.30.

Var rädda om er!

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe