DEN BÄSTA PÅ SCEN...

december 07, 2013



Det här var ju det bästa framträdandet under gårdagskvällens Idol tycker jag. Robbie Williams lockade fram det bästa ur idolerna och de gjorde bättre ifrån sig tillsammans med honom än när de uppträdde själva. Vi var ju och såg Robbie på Ullevi i somras och han är ju en fantastisk artist och otroligt duktig på scen. Det är inte tråkigt en sekund. Han kommer ju snart tillbaka till Sverige igen och det tål att funderas på om vi kanske skall se och lyssna på honom igen.

Hur som helst så var det hugget som stucket vem som skulle vinna men nu var det Kevin som drog det längsta strået... eller kortaste beroende på hur man ser det. Det brukar ju oftast vara de som kommer 2:a som blir de mest lyckosamma.

Nu har stormen Sven lugnat ner sig lite men han har lämnat efter sig ett tunt lager snö. Årets första! Det blåser ff väldigt mycket så det känns inte så där mysigt som jag skulle önska. Den yr mest omkring och det är inte så att jag längtar efter att gå ut precis.

Nu skall jag ta mig an den här lördagen!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe