FÖRST LYX SEN ONT...

december 17, 2013



Idag var det dags för frukost på Wisby Hotell igen; den här gången tillsammans med mina arbetskamrater. Det är så lyxigt att få börja en dag med ett frukostbord så fullt med grejer att man inte ens hinner igenom hälften av alla sorter innan man är mätt. Jag blev dock liiiite besviken på äggröran idag. Det är mitt bästa men tyvärr hade kocken glömt kryddorna i den och då är inte äggröra gott på något sätt...




Nästa stopp blev det här stället. Inte något akut besök trots namnet och inte lika lyxigt som starten på dagen men väldigt välbehövligt. Jag har en ischiasnerv som har spökat med mig länge och som jag ignorerat men nu gick det inte längre, i dubbel bemärkelse. Nu har jag fått ett stretch- och träningsprogram och ett gummiband så nu är det bara att kämpa på för att få bort det onda.

I kväll har jag också kommit ett steg närmare ett avslut vad gäller mina julklappsinköp. Det går sakta men säkert. Kanske mer sakta än säkert om jag tänker efter... Man vet ju aldrig om de som tar emot julklapparna tycker om det man fixat men man kan ju alltid hoppas. Nu har vi alla fikat med önskebullarna jag bakade i söndags och de fick godkänt av alla. Så godkänt att det nog inte blir något mer lussebullebak i det här huset till advent. Hmm... Nya tider!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe