TILLBAKA I NORRKÖPING...

maj 02, 2018



I morse var det bara att bita ihop, gå upp tidigt och ta tåget till Norrköping. Staden där jag har bott i flera år och trivdes så bra. Tänk vad mycket det har hänt de senaste åren; hela industrilandskapet har ju förvandlats och är hur vackert som helst numer och "Promenaderna" som ramar in stan är lika vackra nu så som då. Kan sakna den här stan faktiskt och hade vi inte valt Stockholm den här gången så skulle jag definitivt kunna tänka mig att flytta till Norrköping igen.








Jag har nu landat in här på hotellet efter en dags jobb med avslutande middag på stan. Har jobbat undan det sista här på rummet och nu ska jag runda av den här kvällen med något program på play. Sen ska jag sova kungligt! Är så trött efter att ha sovit risigt två nätter på raken nu så jag har lite att ta igen. Vill vara piggelin i morgon då vi ska köra intensivt innan det mot kvällen är dags att åka tillbaka hem till Stockholm igen.

Ha en fin onsdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe