SOLEN STRÅLAR IN OCH BLOGGTRÄFF PÅ GÅNG...

maj 18, 2018



Jag är så glad för att vi har sol in i vår lägenhet från något håll nästan hela dagen. På morgonen och på förmiddagen har vi den i köket och sen går den över till vardagsrummet och ännu när vi kommer hem så här vid 18-tiden har vi fortfarande kvar solen som strålar över takåsarna och in i rummet. 

I kväll hade vi en tanke att stanna till på någon skön uteservering på vägen hem från jobbet men det var lite för kyligt om man hamnade i skuggan tyckte vi så vi handlade med oss lite godsaker från Melanders och tog ett glas rosé här hemma istället. 




Det var egentligen bra att det blev så för jag behöver vara hemma och fixa lite inför morgondagens tripp till Örebro. Ser fram emot bubbel och babbel med härliga tjejer som trillar in från olika håll och som också bloggar; en del på "jag-tycker-att-det-är-kul-nivå", precis som jag och en del mer professionella i sitt bloggande. Det ska bli sååå roligt att få träffa alla och en stor eloge till Katarina som är så generös och bjuder hem oss till sitt. Alla verkar pepp inför morgondagen så det kan inte bli annat än lyckat! Det här är också precis vad jag behöver efter en rätt tuff jobbvecka; att få ställa om till något helt annat. 

Ha en riktigt fin fredagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe