EN LITEN LYKTA...

maj 07, 2018




Den här lilla söta lyktan fick jag av min syster när hon var här för ett par veckor sedan. Den är gjord av Eva Göthberg; en gotländsk keramiker som jag känner och hon gör så jättefina saker. Jag har några grejer till som hon har gjort och just den här lyktan ger ett fantastiskt sken på kvällen när den är tänd. Den hittade sin plats i fönstret i vårt sovrum.

I övrigt så vet vi inte riktigt vad vi ska göra med vårt sovrum. Vi funderar på att lägga in en textilmatta i stället för det kalla tråkiga trägolvet men vi har inte kommit till skott ännu. Vi får klura på det...





Vilket väder vi har haft idag... helt otroligt varmt och skönt, Som sommar ju! Nu ska jag snart ta en promenad i det vackra vädret hem till min fina vän Anna som ska bjuda mig på middag i kväll. Så lyxigt att få gå bort på en måndagskväll och inte behöva tänka på att laga mat. Jag lever lyxliv vad gäller att bli bjuden på mat nu ha ha...

Ha en fin kväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe