ETT GLAS ROSÉ PÅ BALKONGEN...

maj 15, 2018



Det här satt fint efter att ha snurrat runt i Vasastan i 40 minuter för att leta efter en parkeringsplats; ett glas rosé på balkongen i 26° värme. Lovely! Det var vi värda! Det är ju ett magiskt väder verkligen och helt underbart att vi får uppleva det här redan nu. Låt oss hoppas att maj kommer att spegla hur vädret kommer att bli när sommaren sen kommer på riktigt.

Jag passade också på att kika in på bloggen Sallys Hus som drivs av en härlig tjej som jag ska träffa i helgen. Det ska bli så kul att få ta tåget till Örebro; en stad jag inte varit i på år och dar... och få umgås med henne och ett gäng härliga tjejer. Magiskt att hon fixar och trixar för att det ska bli en mysig och rolig helg. Det kommer att bli fantastiskt!





Visst är det härligt att få vara på Gotland och njuta av miljön där men lika mycket som jag älskar det älskar jag den här miljön; vår innergård mitt i Stockholm. Det är något visst med innergårdar eller hur? Alla ljud som ekar mellan husväggarna och all aktivitet på balkongerna runt omkring. Insynen stör mig inte det minsta; det är bara mysigt att heja på grannarna. Ni som har några år på nacken kanske kommer ihåg filmen Rännstensungar? Jag tänker ofta på den när jag spanar ut över vår innegård.

Nu är det dags att laga lite mat. Vi har kontinentala vanor i den här familjen för vi äter alltid middag supersent.

Hoppas att ni har en fantastisk försommarkväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe