JAG KÄNNER ATT DEN ÄR INOM RÄCKHÅLL NU...

maj 23, 2018




Det känns i både kropp och själ nu att den inte är så långt borta... sommaren och semestern. Jag kan se slutet på den här jobbterminen om man nu kan kalla det så och jag längtar så galet mycket efter sköna dagar på "vår" strand... Tofta, där jag badat sen jag typ föddes.





Sen längtar jag också efter få fira midsommar ihop med min stora familj i Gnisvärd, där jag alltid firat sen jag var liten... 




Och på midsommardagen kör vi naturligtvis After Beach-premiär på Tofta Beach Club med vänner. Tradition...




Kvällarna på Suflogiet vill man INTE missa...




Inte de magiska solnedgångarna heller...




Cykelturer ska det bli...




Förmodligen till Stelor i Västergarn för att lyssna på någon konsert eller äta den godaste middagen som lagas ute om det är fint väder.  




 Dricka kall Prosecco ska vi göra...




Och ta en tur till Fårö för att hälsa på vänner...




Vandra genom Visbys gränder i sommarnatten efter en utekväll på stan...




Umgås med familjen vid lilla stugan vid havet...




Äta hallon från landet...





Och äta godaste hamburgaren och stripsen på Kapten Grogg i Ronehamn




 Umgås med honom som jag älskar så mycket... till månen och tillbaka...




Grilla så mycket som vi bara kan...




Äta middagar på altanen och så mycket mycket mer som väntar runt hörnet.

Nu längtar jag så att det nästan gör ont. Men nu ska vi ändå få åka ner och få en liten försmak av sommaren och det är fint det med.

Vi ses på Gotland!

KRAM!

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Så fina bilder och så mycket fint du har framför dig!
    Jag hittade hit via Lena, Gott för själen, som länkade till dig via en bild från bloggminglet hos Katarina... Jag hade också tänkt vara med, men tyckte tyvärr inte tiden räckte till, så jag bokade av för att måla och fixa här hemma innan min semester, som ska avnjutas på en annan ö, än din... nämligen "min" ö, Smögen, det blir första sommarsemestern för oss i vårt hus och jag längtar nog lika mycket som du längtar till ditt ställe ;) =)
    Tittar in till dig och din fina blogg igen!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maria, Ja, jag längtar verkligen efter semester och allt härligt som hör till med den. Vad roligt att du hittat hit, du är så välkommen :-)! Vad synd att du inte var med men det blir säkert fler gånger som vi kan få tillfälle att ses. Åhhh Smögen... Jag har bara varit där en gång men det var en härlig upplevelse. Jag ska kolla in din blogg också. Vad spännande. Stor kram! //Tina

      Radera
  2. Åh herregud vad härligt det låter! En sommar på Gotland vore inte dumt det!

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sommaren här på ön är fantastisk och jag uppskattar den ännu mer nu när jag inte bor här året runt längre. Ni får ta en semestertripp hit vid tillfälle tycker jag. Kram! //Tina

      Radera

Subscribe