ETT DOPP I DET BLÅ...

maj 27, 2018




Efter att ha målat, solat och småpysslat med allt möjlig här hemma så kände vi att det var dags att för ett dopp i det blå. Med cykel tar det typ två minuter så är vi nere på härliga Toftastranden och idag fick vi ha den nästan helt för oss själva. Så skönt att få landa ner en stund här och klara av stranddebuten för säsongen. Det är ju ingen rolig historia att dra på sig bikinin första gången för säsongen. Man är så vit så att man nästan är genomskinlig och det blir så påtagligt att all god mat man stoppat i sig också har satt sina spår om man säger så...






P och Lilly badade på i det svinkalla vattnet under tiden som jag doppade fötterna lite försiktigt. Jag är en riktig badkruka om det inte är varmt i luften och varmt i vattnet samtidigt och idag var vattnet på tok för kallt för att jag skulle ta ett dopp.




Uppvaktad har jag blivit idag också minsann... jag har fått en mors dagspresent som jag blev så galet glad över... biljetter till Sarah Klang och Christian Kjellvanders konsert på Stelor i juli. Åhhhh vilken fin present! Då ska jag och min darling ta stålhästarna över till Västergarn och ha en mysig kväll. Älsk på den!

Nu sitter jag här med ett glas skumpa i handen och hur härligt är inte det här... solen skiner och vi är än så länge bara i början på sommaren. Vi har massor av sommarveckor på Gotland kvar att se fram emot och i morgon vänder vi hem till Stockholm igen för att se till att få ut det bästa av försommarstockholm innan det är dags att resa ner till ön igen och fira midsommar. 

Hoppas att ni alla fina mammor också har blivit riktigt ordentligt firade idag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe