NU KAN JAG ANDAS IGEN...

maj 15, 2015



Gissa om jag är glad över att min läkare har skrivit ut det här åt mig. Ett luftrörsvidgande pulver som jag andas in innan jag ger mig ut i löpspåret. Det har ju gått så trögt för mig; jag har hostat, det har kliat i halsen, jag har låtit som en åsna och det har känts som att jag andats genom ett sugrör. Den här våren med all pollen har verkligen påverkat min andning jättemycket. Men nu… nu går det som en dans. Tänk vilka grejer det finns va.

Idag har vi jobbat, gjort några ärenden inne i Visby och varit ute och sprungit en sväng. Nu är vi tillbaka på landet och vad trevligt att det redan är helg igen. Fredag hela veckan liksom… Idag har det varit sådär kallt igen så nu sitter jag uppkrupen här i soffan framför brasan och värmer mig. Trodde att det var färdigbrasat för den här säsongen men inte riktigt än tydligen.

Hoppas att ni har en jättefin kväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe