KAFFEMUGGAR FRÅN DESIGNTORGET...

maj 30, 2015



Visst är de söta, kaffemuggarna jag köpte på Designtorget i Göteborg förra helgen? Inte för att jag dricker kaffe men det finns det ju andra som gör i vår familj och jag är nöjd med att bara få titta på dem. Fina färger och fina mönster!




Här på ön har det blåst och regnat på tvären idag och när termometern visade 10 grader mitt på dagen och jag skulle i väg och fixa några ärenden då åkte varma höstjackan fram. Det här är ju inte riktigt klokt… Som tur är så börjar det klarna upp så smått nu och i morgon skall det mest vara soligt vilket jag är så himla glad över eftersom det är Vendelas baldag. Alla studenterna skall åka i kortege i öppna bilar från gymnasiet, genom stan och ner till Almedalen där det blir mingel med föräldrar, syskon, släkt och vänner. Vendela har två tjejkusiner som också tar studenten i år, det skiljer bara några veckor mellan alla tre och det skall blir så himla kul att få se dem uppklädda och fina med sina baldejter i morgon. Fin tradition det där!

Nu kom solen tillbaka. Wiiii :-)!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe