ÄLSKADE PION...

maj 09, 2015



Vad härlig att de är här nu, pionerna. De är ju så himla vackra men de kräver sin skötsel. Jag kollade med blomsterhandlaren hur man skall göra för att få dem att slå ut fint och inte skrumpna ihop och det är ju inte bara att stoppa ner dem i en vas och hoppas på det bästa precis. De behöver få nytt vatten flera ggr/dag och i samband med det skall de också snittas. Hm… man skulle ju behöva vara lyxhustru alternativt vara hemma för vård av blomma för att få ihop det där. Vilken tur att det är helg precis nu så att jag kan lägga lite tid på dem. Det verkar i alla fall ge resultat för nu är två på gång att slå ut i alla fall.




Det blev ingen fashion för mig idag. Hamnade på en innebandyturnering för gamla gotländska innebandylag från förr i stället. Lite otippat för fashion är ju liksom lite mer jag men det var roligt att träffa Ps gamla innebandykompisar igen.

Nu skall jag göra en djupdykning in i garderoben för att fixa till kvällens outfit för lite senare skall jag och P gå ut och äta middag. Tjejerna får husera och laga mat själva här hemma i kväll. Det vankas visst Quesadillas...

Ha en fortsatt skön helg!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe