HAN ÄR I MÅL NU...

maj 23, 2015



Jag är så himla stolt över min P som sprungit Göteborgsvarvet idag. Han är så duktig! Vilken folkfest det är här i Göteborg; 64.000 anmälda till det här loppet. Det är ju helt galna siffror men trots att det var knökfullt med både löpare och åskådare så lyckades jag göra en "high five" med P när han sprang förbi mig efter 1,5 mil. Nu är han värd att firas riktigt ordentligt!

Igår tog jag första flighten upp till Stockholm och mötte upp en kollega från Oslokontoret för att tillbringa dagen på en utbildning i Nordisk arbetsrätt. Intressant! Hoppade sen på tåget till Göteborg där P mötte upp. En sen middag i hotellrestaurangen och sen var jag rätt mör efter en intensiv dag.

Idag vaknade vi upp till ett soligt Göteborg och medans P har sprungit så har jag sprungit på mitt sätt; i butiker och vandrat genom Trädgårdsföreningen som var full av människor som låg och solade, hade picknick eller bara hade det allmänt skönt i solen. Underbart!



Vårt hotell; Clarion Post

Undrar om vi inte skall ta en tur med Paddan i morgon. Det var många år sedan senast.


Favoritbutiken!


 En favorit till; Miss Ragtime.



Nu har vi gjort oss redo och måste rusa till det bokade bordet på "Dorsia".

Ha en härlig lördagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe