BROOKLYN I VISBY...

maj 28, 2015




I går kväll hade jag förmånen att få umgås med mina nuvarande- och före detta kollegor på nyöppnade Brooklyn som ligger vid Stora Torget. Vilken underbart rolig kväll, det var längesen jag skrattade så mycket. Vilka gudomliga människor och vilka gudomliga hamburgare. Har ni inte provat det här stället ännu så måste ni göra det. Pronto!

Jag hade så roligt att vimsiga jag lyckades med mitt livs första springnota. Till mitt försvar så var det stim och stoj när jag skulle säga hej då till de som skulle vara kvar en stund till och jag kom på det tämligen snabbt lyckligtvis. Genom ett telefonsamtal ner till restaurangen från cykeln på väg hem så kunde jag erkänna mitt misstag och idag har jag varit och gjort mig oskyldig. Som tur är så är jag fortfarande välkommen tillbaka :-).




Nu är det dags att röja upp lite här hemma så att det ser lite någorlunda ok ut inför Vendelas middag med sina vänner i morgon kväll.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe