ESPADRILLOS...

maj 07, 2015




I helgen som gick hann jag även in i ett par skoaffärer och dessa espadrillos från Nilson får ansluta till min skopark i år. Så sköna och de har så bra färger (beige och svart) som passar till det mesta. Skulle verkligen behöva några par varianter av skor till men här på ön är utbudet verkligen minimalt. Jag får passa på om ett par veckor då vi skall ta en liten tripp till Göteborg. Visst kan man köpa via nätet men jag tycker att det är så bökigt när de inte passar och de måste skickas tillbaka. Jag vill gärna prova live.




Efter en intensiv jobbdag så har jag farit runt och fixat inför morgondagens födelsedagsfirande. I morgon är det nämligen ingen vanlig dag för då är det min älskade Ps födelsedag. Mycket tissel och tassel är det här i huset nu och en mycket nyfiken pappa :-).

Jag och Vendela har också varit ute och rasslat av några km i spåret. Skööönt… efteråt... när det äntligen var över.

Nu är det snart dags att avrunda den här kvällen.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe