REA PÅ CITRONER OCH LIME IDAG...

juni 13, 2018




När jag ser att det är bra pris på citroner och lime så har jag svårt att stå emot att köpa med mig ett gäng hem, bara för att de är så vackra. Först i nästa steg tänker jag på vad vi ska ha dem till. Knasigt, jag vet... Det får bli middagar med citrus som utgångspunkt resten av veckan och/eller citronvatten av det hela.

Eller så ska jag slå till med ett litet bak. Herrejösses, det var inte igår jag gjorde det. Frågan är om jag någonsin har bakat sen vi flyttade hit till Stockholm? Jag tror inte det...





I kväll kom regnet hit till oss. Ett stilla sommarregn med fåglar som kvittrade i bakgrunden. Det behövs ju verkligen regn nu men det kan gärna få regna hur mycket det vill på nätterna tycker jag. På dagarna vill vi ha sol och värme. Framförallt vill vi ha sol och värme på lördag. Då ska våra stora barn kvittera ut sin julklapp; middagshäng på Bockholmen. Jag var ju där mitt i mörkaste hösten på en skaldjurskväll och det var så vansinnigt gott och mysigt. Nu ska vi åka dit i sommartid och det ligger ju precis vid vattnet så det blir hur fint som helst.  

Nu är det dags för att lite kvällsfix här hemma. Vi hörs!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe