ENERGI... JA TACK...

juni 06, 2018




Vart tog den vägen... min energi? Tyckte att jag hade fått den tillbaka efter en natt med god sömn men när jag plockat undan lite här hemma och varit i duschen så tog den helt slut och jag var tvungen att gå och lägga mig och vila. Jag tycker att hostan är mycket bättre och förkylningen likaså. Men tröttheten... jag är verkligen helt energilös.





Idag hade jag tänkt komma till skott med vad vi ska ha på väggen här på bilden men det får jag nog komma på en annan dag. Så blev det med vårt nationaldagsfirande i år; just ingenting. Vi får ta igen det ett annat år helt enkelt. 

Jag håller nu tummarna för att jag vaknar upp som en ny människa i morgon och jag hoppas att ni alla har ett riktigt fint firande!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe