EN LITEN LOA...

juni 08, 2018




Nu är energin tillbaka med råge kan jag säga... Efter att ha fått vara med och hämtat den här lilla älsklingen på förskolan och fått umgåtts med honom och hans pappa några timmar så var förkylning och trötthet ett minne blott.

Två år blir han om en dryg månad... tänk två hela år har gått sedan den här älskade lilla killen dök upp i våra liv. Tanken på att det är drygt 29 år sedan den stora killen dök upp i våra liv... den är svindlande... 

Och vet ni? Om tre månader så ska Loa få en liten syster. Hur härligt är inte det då?! Nu tror jag inte att Loa kommer att tycka det alls är speciellt roligt. Han kommer nog att vilja ha sina päron för sig själv om jag får gissa men alla vi andra kommer att tycka det är magi!






 Äntligen fredag och helg igen. Jag börjar vänja mig med att vara ledig och bara ha det gött... och det är tur att semestern väntar runt hörnet. Men först har vi midsommar och en massa annat roligt att se fram emot som tur är och vilken lång sommar vi får i år eftersom den redan pågått sen över en månad tillbaka. Jag bara tackar och tar emot.

Ha en fin fredagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe