TACKSAM...

september 07, 2014



Oj vad jag är trött idag. Ni vet så där härligt matt som man bara kan vara när man har har haft en riktigt rolig kväll tillsammans med de allra finaste av vänner. Jag sitter här med ett stort leende på läpparna och tänker på hur lyckligt lottad jag är som har de här människorna i mitt liv. En del av dem har jag känt i typ 100 år, några har tillkommit på senare år men gemensamt för dem alla är att de är glada, roliga, enkla och framförallt snälla, ödmjuka och omtänksamma människor. Jag har aldrig tråkigt med det här gänget, vi har upplevt så mycket ihop och jag är så innerligt tacksam för att de vill umgås med mig!





Idag skall vi bara vara och inte göra någonting. Möjligtvis att vi tar en promenad längs med havet i det vackra vädret. Ja, så får det bli!

Ha en härlig söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe