ÅSA LINDSTRÖM...

september 27, 2014



Nu har vi fyllt på vår lilla samling med ytterligare en vacker mugg från Åsa Lindström. Vi passade på att besöka hennes butik på Tjärhovsgatan när vi var uppe i Stockholm förra helgen och tanken var att vi skulle köpa på oss några stycken. Tyvärr fanns det inte så mycket att välja på just nu men vi hittade en som vi gillade i alla fall och vi får njuta av den tills nästa leverans kommer in. 

Nu i eftermiddag har jag också njutit av ett nytt nummer av Lantliv. En favorit bland magasin!




Är lite trött idag måste jag erkänna. Vilken fantastiskt rolig fest vi var på i går kväll. Så god mat, en härlig samling roliga människor och massor av dans! Vi hade åtminstone vett nog att gå hem i tid så att vi idag har orkat, med grannens hjälp, bära ner soffan från allrummet uppe för att sen åka iväg med den till återvinningen. Nu skall vår vita hörnsoffa upp och äntligen kanske vi kan få till en mysig hörna även på övervåningen. Småtjejerna har varit på bio i eftermiddag, jag har varit och storhandlat och nu skall jag börja med middagen. Ugnsbakad rostbiff blir det i kväll med rostad potatis och vitlök och en god sås.

Men först skall jag njuta av ett glas bubbel. P hittade visst en flarra i kylen som blivit över från någon fest och man vill ju inte gärna att den skall ligga där och bli gammal…

Ha en fortsatt härlig lördag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe