PW LÄNGS HAVET...

september 09, 2014



I kväll tog jag mig i kragen och gick en pw längs havet. Jag har haft svårt att prioritera träning nu ett par veckor eftersom jag har haft så mycket för mig och det straffar sig kungligt. Axlarna har åkt längre och längre upp för varje dag och nu sitter jag här med en envis huvudvärk och en spänd nacke. Att man aldrig lär sig… Men nu skall det onda och spända bort och det PRONTO! Nu skall träning stå på schemat och en massagetid är bokad.

Efter helgens sommarväder så börjar nu hösten att smyga sig på igen. Idag har det ena stunden varit sol och i nästa stund regn och det är betydligt svalare i luften nu. I kväll har tjejerna kommit och vi har ätit  fruktsallad igen och det är ju ett hösttecken om något.

Ha en fortsatt skön tisdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe