WHAT...

november 21, 2013



Det här har jag mötts av varje morgon på väg till jobbet när jag passerat biblioteket under veckan. Jag antar att det är någon slags utställning som pågår. Lite annorlunda minst sagt... Jag måste nog smita införbi i morgon och kolla upp vad det är som händer.

Vad skönt att det börjar dra ihop sig till fredag igen! Jag ser så himla mycket fram emot en skön hemmakväll med familjen, färdigjobbad och färdigtränad för veckan. Jag har kommit igång rätt bra med träningen nu tycker jag men jag har ff rätt jobbigt med motivationen. Jag tror faktiskt inte att min kropp är gjord för träning. Den trivs bäst i soffan med ett magasin och ett glas vin :-). Jag har i och för sig lite lättare för att komma iväg på mina löpturer nu men det är ju så jobbigt under själva springandet och det är inte roligt alls. Men jag kämpar på och nu har jag fixat lite ny musik i lurarna och då går det i alla fall lite lättare. Min man säger att jag är en "Running Lady" och ja, det känner jag mig nog mer hemma med än att kallas löpare ha ha...

Nu skall jag nog sätta mig i soffan med ett magasin och ett glas vin :-)

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe