ATT GILLA MOSSA...

november 17, 2013



Nu är vi hemma i stan igen efter ett dygn ute på landet. Efter lite allmänt fix under lördagen så packade vi ihop det vi behövde och for ut till Tofta. Fint väder har vi haft och det var så lugnt och skönt där ute. Skön avkoppling!

Innan vi åkte tillbaka var jag ute på tomten och hämtade lite grön mossa som jag skall ha till advent. Förra året hade vi lite mossa i ena delen av tomten, nu är det mossa överallt. Jag gillar mossa så inte gör det mig något men jag har förstått att mossa inte bra och att detta bör man ta bort. Varför då undrar jag?! Jag får nog läsa på lite...

I morgon bitti skall vi göra något som man verkligen borde göra lite oftare. Jag återkommer med en rapport under morgondagen. En cliffhanger :-)!

Ha en fortsatt fin söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe