MED EN ÄLSKAD LITEN LOA I VASAPARKEN...

april 10, 2018




I söndags fick jag umgås med den här lilla älsklingen. Jag hängde med Loa och hans päron i Vasaparken och han älskar verkligen att busa omkring där. Åka rutschkana kan man till exempel göra om och om igen hur länge som helst. Inga konstigheter...  




Man kan stå och spana...




eller bara spatsera omkring...



man kan springa lite...



eller klättra...




och skoja med kompisen Frej!




 Så mysigt att få umgås ett par timmar med den här lille knatten.

Här hemma ser det förskräckligt ut för tillfället så i kväll blir det tvättstuga och städning. Lika bra att rassla av det så att man är av med det för resten av veckan och helgen. Tänkte klämma in ett par träningar i veckan också. Jag har fått så ont i min ena höft av någon konstig anledning så jag får hitta någon träningsform som är skonsam för just höften. Jag går numer till och från centralen i samband med att jag tar Arlanda Express till och från jobbet och jag känner verkligen av den ordentligt när jag går. Jag stretchar och tänjer men jag tycker inte att det har någon effekt precis. Vore kanske lämpligt att boka en naprapat eller något...

Näää fram med dammvippan...

Ha en fin tisdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe