FAMILJEHÄNG OCH PERNILLA WAHLGREN SHOW...

april 22, 2018



Igår kväll var jag med min fina syster, hennes dotter Isabella och min Vendela på Rival och tittade på Pernilla Wahlgrens "Kort, Glad och Tacksam"! Jag hade rätt höga förväntningar eftersom jag hört så mycket om den och ja den var riktigt bra. Ett par sega partier men annars var det högt tempo, massor av humor och många skratt. Hon bjuder otroligt mycket på sig själv; mycket självironi men hon visar också en stor stolthet över vem hon är och vad hon har gjort under sina 40 år som artist. Och stolt ska hon vara tycker jag. 

Men innan showen hade vi familjemys hemma hos oss med lite skumpa och tilltugg...




Idag tog gotlänningarna en tur på stan och vi andra en långpromenad på Djurgården. Vädret har varit lite blandat; ena stunden sol och varmt och den andra lite småsvalt. Men skönt ändå! Och sen rundade vi av med en utelunch. Nu har vi landat in här hemma och Vendela har precis rest hem till Västerås. Lite tomt blev det här hemma nu och jag som har det så jobbigt med avsked har så klart stått på balkongen och vinkat hej då till henne när hon gick härifrån... mammas lilla tjej åker hem till sitt...

Ja, det var den här helgen det... Nu laddar vi upp inför en ny vecka!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe