KRUKA FRÅN KUSTNÄRA...

april 01, 2018



Titta vad vi fick med oss hem från stan i går. En jättefin kruka från Kustnära. Den passar alldeles utmärkt under vår trappa där vi tidigare har haft en en stor glasflaska som nu fått flytta ut i "Annexet". Körsbärskvistarna fick flytta över och vad de kämpar med att slå ut. Nu är de i alla fall snart på gång och i bästa fall hinner de slå ut innan vi åker tillbaka till Stockholm.




Ännu en mulen och ruggig dag här ute i Tofta. Idag blåser det också som bara den men jag ställer mitt hopp till morgondagen då det ser ut som att vi ska få lite sol på eftermiddagen. I övrigt så låtsas vi att våren har kommit hit till ön för igår körde vi grillpremiär som planerat. Hur gott!!! Nu har ungdomarna tagit bussen till hästen respektive kompisar och då ska vi passa på att städa lite här hemma. Verkligen välbehövligt. Om någon timme är vi bjudna på påskmiddag hos mina föräldrar med min syster med familj som också fick hem äldsta dottern igår efter ett halvår i New York. Ska bli så mysigt att få krama om henne igen. Mina ungdomar är inte på ön i år. Vendela är med sin Joakim i Krakow och Jacob och Johannes är och åker skidor tillsammans i Sälen. Mysigt det med. 

Dags att ta fram dammvippan nu. Ha en fin påskdag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe