JAG ÄLSKAR HONOM TILL MÅNEN OCH TILLBAKA...

april 16, 2018



Vet ni... de här bilderna säger så mycket om hur mycket vi älskar varandra... eller jag ska väl kanske prata för mig själv men vi brukar ofta prata om att vi är så lyckligt lottade som fortfarande har samma känslor nu som vi hade då; för sju år sedan när vi gifte oss i Gnisvärds kapell på Gotland. 


En gråmulen kall dag i april men jag, som alltid är så frusen av mig, frös inte en sekund. Jag var varm inifrån och ut. Tänk vad lite kärlek kan göra!




Kvällen firade vi med nära och kära på Tott Hotel där vi också bodde över i stora sviten. Den här bröllopsdagen har vi dock fått fira lite hit och dit. Middag på L'Avventura i lördags för att förfira lite, i kväll mötte P upp mig vid Centralen när jag kom med tåget från Norrköping för att sladda förbi Clarion på ett glas skumpa innan vi landade ner här hemma med lite godsaker med i bagaget. Nu ska vi laga lite god mat och ha en härlig måndagskväll!

Jag älskar honom till månen och tillbaka!

KRAM! 

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe