IN I DET STORA MÖRKRET...

oktober 26, 2015



Jaha då är det dags att gå in i det stora mörkret igen då… det blir så påtagligt när man ställt om klockan men när det blir för jäkligt så skall jag plocka fram de här bilderna från igår då solen sken så härligt in genom våra fönster. Den här hösten har ju varit fantastiskt fin hittills och vi har klarat oss från regn och rusk så jag skall inte klaga. November och december brukar springa i väg rätt snabbt med tända ljus, brasor, advent, jul och nyår men sen… då går vi verkligen in i det STORA mörkret; januari och februari. Jag kan fasa för det redan nu. Vi har inte bokat någon vinterresa i år eftersom vi planerar renoveringar så det kommer att behövas en stor dos mental träning för att ta sig igenom årets längsta månader.




Måndag igen och en ny vecka väntar. Ser fram emot slutet av veckan; har tagit lite höstlovsledigt på fredag trots att jag inte har några små barn längre men jag kände för att vara lite ledig, bara sådär… Vardagslyx!

Nu skall jag och tjejerna dricka the och se på Kockarnas kamp.

Måndagsmys!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe