EN KVÄLL MED MINA FINA...

oktober 23, 2015



Efter mycket om och men så har jag äntligen kunnat logga in här på bloggen igen. Något med mitt lösenord har krånglat och det har varit helt omöjligt att logga in. Men nu så är jag tillbaka igen. Tack för att ni har hängt i och tittat in trots att jag varit så osynlig. Uppskattar det skall ni veta!

Den här veckan har det varit full fart. Intensivt jobb här hemma måndag-onsdag och jobbresa till Stockholm i går. Gick upp tidigare än tidigast och 06.00 stod taxin så punktligt och väntade ute på gatan. Det är inte roligt att gå upp så tidigt alltså men på något konstigt sätt så har jag ändå lättare att gå upp när jag vet att jag måste upp tidigt och har en flight att passa. 

Efter en spännande jobbdag mötte jag upp Johannes, och på väg till Grappa där vi skulle möta upp Jacob och Linda, sladdade vi införbi Clarion Sign och parkerade oss i baren en stund. Sen var det god mat och mys med de här fina ungarna i några timmar innan jag och Johannes åkte hem till honom för lite sömn. I morse rundade vi av med en lyxfrukost på cafét där han bor innan jag begav mig ut till Bromma för hemfärd. Härligt att kunna få stjäla till mig lite tid med mina fina när det blir tillfälle.





I kväll har vi varit på afterwork på jobbet en stund innan det var dags att bege oss hemåt till fredagsmyset. Nu har vi ätit och sitter här i tv-soffan med ett glas rött och bara är. Ljuvligt!

Hoppas att ni också har en skön fredagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe