SCHAAAS PÅ ER ALLA MARDRÖMMAR...

december 29, 2014



Oj vad vi skall sova gott om nätterna nu när vår dreamcatcher är på plats. Inte för att jag brukar drömma  mardrömmar särskilt ofta men det händer ju någon gång då och då. Skall bli spännande och se om den funkar. Om inte annat så är den snygg tycker jag. Vår är köpt på SOLKRISTALLEN här i Visby och jag gillar verkligen att gå in där. Inte för att jag är så new age-ig av mig precis men en liten släng av fenomenet har jag nog i mig ändå uppenbarligen. Dessutom så doftar det ju så himla gott där inne i butiken...




Annars rullar ledigheten på som vi önskar. Det här ju ljuvligt; att få ha hur mycket tid som helst med familjen. Festen häromkvällen, tillsammans med roliga vänner, var också urskoj och vi var minsann lite halvtrötta i går, det skall erkännas.

Idag stod det träning på schemat och det var inget jag var ledsen över för vädret har verkligen varit helt fantastiskt. Snö, någon minusgrad och sol! På med dojjorna bara och ut! Jag och Philippa har också varit i färgaffären och lånat hem tapetprover för nu är det tjejernas tur att få sina rum fixade. De har också beställt varsin drömfångare :-).

Nu har lilla bagaren i familjen bakat en kladdkaka som jag precis blev serverad och det kan man ju unna sig nu när man har varit ute och motionerat, eller hur :-).

En härlig måndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe