GOTT NYTT ÅR...

december 31, 2014



Med den här vackra nyårsbuketten som jag fick av P idag så vill jag önska er alla ett fint avslut på 2014 och ett Gott Nytt År! 

Hoppas att ni har en härlig nyårsafton så här långt. Här skall hummern förberedas alldeles strax, oxfilén skall putsas och efterrätten fixas. I kväll skall vi äta och dricka gott läääänge, summera året som gått och lägga upp lite planer för 2015. Men först skall pappa P ta med barnen ut och smälla lite. Jag veeeet att det är så dumt så dumt på alla möjliga sätt och vis men i år hade småtjejerna verkligen önskat att få smälla lite smällare så några rackare har inhandlats och nu skall de smällas av. Jag tror att pappan också innerst inne har önskat sig att få smälla lite faktiskt...

Slutligen vill jag också säga att det är så himla roligt att ni tittar in här och hälsar på och jag hoppas att ni vill hänga med mig även under nästa år :-). Ni är så välkomna!

Hoppas att ni får en magisk kväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe