FLOWER BAG...

december 09, 2014



En ny Clutch har hittat hem till mig :-). Visst är den fin med sitt återvunna tyg och med brunt skinn runt om? Jag älskar den! Jag har gått och sneglat på den sååååå länge. Den har legat där på en hylla inne på Friendhs och blinkat till mig varje gång jag har varit inne i butiken och i helgen kunde jag inte hålla fingrarna borta från den. Jag slog till helt enkelt och nu är den MIN!

I kväll sitter jag här framför en skön brasa med en kopp the och en bit Rocky Road. Och som jag njuter. Äntligen! Det är en skön belöning efter en lång powerwalk som jag gått med Vendela i kväll. Vi har kommit in i bra pw-rutiner nu. Nu gäller det bara att hålla i det så att jag kan fortsätta att mumsa Rocky roads med gott samvete.

Jag tar en till!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe