VÅR LILLA BAGARE...

november 23, 2014



Idag bjöd Lilly på ett lussebullebak här hemma och tur var väl det för det är inte så mycket med mamman här i huset just nu. Jäkla seg bacill det här men idag har jag i alla fall tagit en lugn promenad ute i det fina vädret och det var så skönt att få lite frisk luft även om jag blev både varm och fick hjärtklappning av ansträngningen. Buuu för att vara sjuk :-(. 

Nu har vi i alla fall fikat med både lussebullar och saffransbullar med vanilj och det var så himla, himla gott!




I morgon mina damer och herrar, då är det äntligen den 24 november och vet ni vad som händer då? Då skall vi äntligen få vår kamin besiktigad och om det nu händer något som gör att det inte blir av då vet jag faktisk inte vad jag kommer att ta mig till. Ingen kommer att vilja vara i närheten av mig då i alla fall.

Håll tummarna nu!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe