DET GÅR FRAMÅT...

november 05, 2014



Nu är vårt lilla sovrum färdigmålat och idag har golvläggaren varit här och lagt den grå mattan på plats. Vilket lyft det blev! Ett helt nytt rum. I morgon skall garderoberna monteras och sen är det bara det slutliga piffet med kuddar, överkast, sängkappa och lite annat småfix kvar.

Jag ser fram emot i morgon bitti när jag äntligen kan få sätta ner tassarna på den mjuka sköna mattan i stället för på det kalla ekgolvet. Jag ser också fram emot att få lite ordning på mina kläder som tidigare varit placerade på olika ställen i huset. 




Ja då har tre av veckans dagar passerat och i morgon är det redan torsdag. En timmes välbehövlig massage står på schemat tidigt i morgon och mot kvällen en löptur om det inte regnar för mycket. Om jag skriver det här och det inte regnar så kan jag inte slippa undan :-). 

Ha ett bra avslut på denna regniga onsdag.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe