BELÖNINGEN...

november 03, 2014



Det här unnade jag mig i kväll efter en löptur i ett fuktigt Visby. Märkligt val för att vara mig; jag som inte ens är speciellt förtjust i glass men HallonSaltlakritsglass är ett undantag. Jag borde ha tagit den där avocadon som ligger i skåpet i stället men jag orkar faktiskt inte vara så himla nyttig hela tiden. Inte i kväll i alla fall. Jag tränar ju inte mot något speciellt mål utan tränar ju just för att jag skall kunna unna mig äta sådant jag tycker är gott. Och gott var det!

Målningen av sovrummet rullar på. P är en riktig hjälte… som han målar och fixar. På onsdag verkar det som att vi skall få den nya mattan inlagd men idag fick vi ett trist besked vad gäller vår matta till trappan. Jag fattade egentligen aldrig varför den inte kunde levereras men det står helt klart att vi måste välja och beställa en ny matta. Suck… Är det inte det ena så är det andra.

Nya tag i morgon!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe