ISLÄNDSKT I HUSET...

november 21, 2014



Åhh vad de är snygga, de isländska lammskinnen som blev alldeles perfekta på våra nya köksstolar. Roligt att ha något annat än gotländska lammskinn som vi har ett helt gäng av både här i huset i Visby och på landet. 




Förutom en leverans av isländska lammskinn till huset så fick vi också den här veckan en leverans med baciller. Både jag och Vendela har legat helt däckade. Efter två dagar med ett sömnbehov långt utöver det normala och en huvudvärk from hell har jag idag, på darriga ben, förflyttat mig upp till soffan men bättre har jag mått måste jag säga. Det här året går till historien för mig vad gäller baciller. Mitt immunförsvar verkar vara kört i botten för jag åker på allt som kommer i min väg. Nu vill jag bli frisk och det pronto!

I morgon är en annan dag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe