NYA BRILLOR...

oktober 24, 2014



De här hänger jag med om dagarna numer och det är bara att acceptera mina nya vänner vare sig jag vill det eller inte. Jag har rätt svårt att vänja mig vid dem för jag stör mig på att jag ser bågarna hela tiden. Men jag är ju en rookie än så länge så jag får väl ha lite tålamod. Inte min bästa egenskap… tålamod.

Det tråkiga är att det är så galet dyrt med glasögon. Jag skulle vilja ha massor av olika varianter att byta om med men det kan man ju glömma.




Äntligen fredag!

Jösses, den här veckan har man känt att man lever på jobbet. All time high tror jag men vilken tur jag har som har förmånen att jobba med de bästa av kollegor. När vi är igenom det här så kommer det att bli så bra och med mina nya vänner - brillorna - som sällskap så ser jag ju vad jag gör om dagarna också. 

Nu har vi ätit en god middag och hänger i vår stoooora soffa och tittar på Idol. Precis en sådan här fredag var jag i behov av nu :-).

Ha en riktigt skön helg ni alla!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe