IN I DET STORA MÖRKRET...

oktober 27, 2014



Då var det dags då… att bege sig in i det stora mörkret och börja bläddra i julmagasinen igen. Vart tog det här året vägen då?! I morse var det ju ljust och fint som bara den när man gick upp men vad skall vi säga om eftermiddagen? Innan jag hann och blinka så var det svart som natten långt innan jag skulle gå hem från jobbet. Buuuuu vad jag ogillar mörkret och kylan. 

Näää här sitter jag och gnäller över mörkret. Jag slog precis på tv:n och där visas cancergalan och jag skäms, fy sjutton vad jag skäms över att jag alldeles nyss satt här och tyckte synd om mig själv och gnällde över att det blir mörkt och vintern är i antågande. Jag skall vara jäkligt glad och lycklig över att jag överhuvudtaget får vara med och uppleva mörkret, vintern och alla våra årstider. Det är faktiskt inte alla som får det och det skall jag påminna mig själv om när jag blir gnällig i vinter.

FUCK CANCER!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe