DET BÄSTA SOM FINNS...

oktober 04, 2014



… är att få umgås med barnen och idag fick vi vara tillsammans med två av dem. Johannes kom med kvällsfärjan i går och hänger med sin lillasyster i helgen. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser hur roligt syskonen har ihop och att de gillar att umgås med varandra nu som vuxna. Det är ovant som förälder att inte få vara med dem dygnet runt, som när de var små men det är också så otroligt roligt att följa hur de nu formar sina liv som vuxna och att kunna få umgås med dem på ett mer vuxet sätt. 

Nästa helg skall jag få umgås med dem alla tre samtidigt. Då är det nämligen dags att kvittera ut min födelsedagspresent från barnen; att få bli ompysslad av dem alla tre en helg uppe i Stockholm. Det är en present som är så fin så att man nästan dör en smula. Eller hur?




Om en stund skall jag bli bjuden på Pulled Pork av P som är chef i köket i kväll. Lyxigt att bara få sitta här i soffan och känna de härliga dofterna som nu sprider sig i huset. Det är ju så himla trevligt att få sätta sig vid dukat bord när man inte har lagat maten själv. Maten smakar alltid lite godare då, eller hur?

Älskade ungar och P. Tack för idag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe