VÅRPROMENAD LÄNGS STRANDPROMENADEN...

mars 09, 2014



Vilket vårväder vi har! Idag tog jag en promenad längs strandpromenaden här hemma i Visby och vad skönt det var. Lite blåsigt men det var rätt varma vindar. Underbart! Om jag bortser från allergin som nu har tagit fart ordentligt så är den här tiden så himla härlig. Att få ljuset tillbaka blir man ju också så himla lycklig av. Om några veckor ställer vi om till sommartid igen och då blir det ju vår på riktigt!









Den här vintern har bara susat förbi, förutom januari då som jag aldrig trodde skulle ta slut. Tricket är att resa bort några veckor i februari om man har förutsättningar för det. Den månaden är verkligen bara en enda lång transportsträcka mot våren, men nu är den förbi och vi har med stormsteg tagit oss an mars.

Nu skall jag leta fram mina allergitabletter så att jag kan få bli människa igen.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe