MEN HALLÅ...

mars 31, 2014




Vad hände här då?! I helgen var det strålande sol och vårväder och idag möttes jag av snö på bilen när jag kom ut. Näää, nu räcker det va. Snälla, snälla solen kom tillbaka till oss! Som tur så stannade inte snön kvar på marken särskilt länge. En ny jobbvecka står nu på schemat och den här veckan kommer att bestå av massor med jobb. Har lite att ta igen efter att ha varit rätt frånvarande på olika sätt de senaste veckorna. Skönt att komma in i vanliga gängor igen. Som tur var så rusade dagen förbi under tiden jag jobbade och se vad som hade hänt tills det var dags för mig att gå hem :-)



Jag fick se en blå himmel i kväll trots allt men den fick kämpa för att komma fram och det såg ut som att det var rätt mycket dramatik där uppe i kväll. Undrar vad man kan spå för väder utifrån de här kontrasterna?

I kväll har vi ätit soppa med vitlöksbröd och snart är det dags för themys i soffan. Sista kvällen med gänget för den här gången… Jag skall också se det sista avsnittet av "Tjockare än vatten". Så himla bra den serien har varit. 

Ha en fortsatt fin kväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe