MMMMMMM…

mars 01, 2014



Det här har vi längtat efter ett tag; knyten med fisk, rotfrukter, grönsaker och kryddor och i kväll slog vi till. Varför gör man inte det här oftare?! Det är hur enkelt som helst, går hur snabbt som helst och är galet gott. Det är ju bara att lägga i det man gillar, krydda, tillsätta 0,5 dl grädde och in i ugnen 20-30 minuter så är det klart. 




Idag har jag haft en riktig slappardag. Måste erkänna att jag har varit lite sliten efter gårdagskvällens roligheter så det har inte drivits igenom några större projekt av mig här hemma idag. Min man däremot har varit ute och sprungit ett par mil! Fattar ni… han sprang en halvmara idag, bara sådär. Jag är så imponerad. Han är grym!

Nu är äntligen småtjejerna på plats här hemma igen, vi är fulltaliga och vi sitter parkerade här i soffan och tittar på mello. Programmet i sig är väl ingen höjdare men vad gör väl det. Det är lite mysigt på något sätt ändå att sitta här i soffan allihop, äta godis och ha åsikter om både det ena och det andra. Gillar det!!!

Hoppas att ni har en riktigt bra lördag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe