NYA RAGGISAR...

januari 20, 2014



De här sköna raggisarna kom min fina mamma förbi med i helgen. Hon är världsbäst på att sticka raggsockor och tur är det för jag sliter nog ut minst ett par varje säsong. Nu sitter jag här med ett alldeles nytt par och de är så himla sköna!





Denna måndag har annars inte bjudit på något speciellt. En helt vanlig jobbdag och sen en ännu vanligare ugnspannkaka till middag. Nu har vår lilla ridtjej kommit hem från ridskolan och om en stund blir det themys i soffan. Såg en trailer på tv:n att "Mia på Grötö" kommer tillbaka snart och det ser jag fram emot jättemycket! Det är verkligen en riktig favorit. Tyvärr verkar det inte vara något roligt på tv:n i kväll. Typiskt när jag för en gångs skull hade tid och lust att titta. 

Hoppas att ni har haft en fin måndag!

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe