SKÖNT! EFTERÅT...

oktober 07, 2013



Här har jag varit i kväll, ute i löparspåret och sprungit några km. Rackarns vad mörkt det var där ute i skogen även om det finns elljus. Tur att jag hade P med mig som sällskap. Jag skulle aldrig ge mig ut i spåret själv nu när det är så mörkt om kvällarna för man vet ju aldrig vem man kan stöta på. I kväll mötte vi en snubbe med cykel mitt ute i skogen, en kille som gick och pratade i sin mobil, två tjejer som satt och snackade, en bil som stod parkerad på en liten skogsväg med lyset på inne i bilen och en stor fet padda. Jag tror faktiskt jag blev mest rädd för paddan...

Nu sitter jag här i soffan med en kopp the och en skön känsla i kroppen. Löpningen är aptrist men känslan som kommer efteråt är ju fantastisk skön. Skall försöka få till en löptur till denna vecka. Om jag skriver om det här så måste jag ju se till att det blir av :-).  

I morgon är det tisdag igen och då kommer alla tjejerna att dundra in här hemma. Det skall bli så härligt med lite sällskap i soffan igen. Alla tjejer är thedrickare så om kvällarna sitter vi här med våra muggar, tjattrar som bara den och slötittar på tv:n. Mysigt! 

Nu dags för Zzzzz...

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe