RESERVERAT...

oktober 24, 2013



De här två solstolarna på Koh Samet har vi reserverat i februari. De står bara där och väntar på oss! Där skall vi ligga hela dagarna med våra paraplydrinkar och bara vara. Jösses vad jag längtar. Att få resa bort några veckor mitt i mörkaste vintern gör verkligen att vinterhalvåret blir uthärdligt. 

I kväll under min löptur var det inte direkt någon sol och värme. Det blåser så mycket och det är så sjukt jobbigt att springa i motvind. Men nu är det gjort och jag är färdigtränad för den här veckan. Nu skall jag bara luta mig tillbaka med gott samvete och ha det bra. I morgon kickar vi gång helgen med en afterwork på jobbet och därefter hämtmat från Surfers för att sen på lördag gå på partaj med ett gäng vänner vi inte träffat på länge. Ser jättemycket fram emot det!

Nu en kopp the i tv-soffan.

KRAM!




You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe