HURRA HURRA HURRA...

juli 14, 2013




50- årig bröllopsdag! Förstår ni hur länge mina fina föräldrar har varit gifta?! Makalöst länge... Idag har det firats så det står härliga till ute hos oss i Tofta.




Fina!




Mamman och döttrarna.




Vi har ett och annat år att jobba på kan jag konstatera. När det är dags för oss att fira 50-årig bröllopsdag är vi typ 100 år...








Min fina Johannes!




Jubileumsmiddagen åt vi på anrika Toftagården. Här har både jag och min syster jobbat under tonåren med allt från att vara barnflickor till att jobba i restaurangen både på somrarna och vid de klassiska julborden på vintrarna. Många minnen...




Dagen till ära bjöd Toftagården på bubbel och fläderdryck.




Kaffet efter maten drack vi hemma hos oss i stugan.







När alla gästerna åkt så gick vi en sväng på stranden på kvällskvisten. Det var så otroligt varmt och skönt här nere i kväll. Människor åt och badade och hade det allmänt bra. Underbart!





Efter dagens middag på Toftagården så trodde jag aldrig att jag skulle bli hungrig igen men lite färska räkor med vitlöksbröd och ett gott rosé var ju inte helt fel när vi satt och njöt av solnedgången nere vid stranden.








Vilken härlig helg vi haft! I morgon är det redan hyresgästsbyte igen och upphämtning av barnen. Skall bli så himla mysigt. Längtar!!

KRAM!



You Might Also Like

0 kommentarer

Subscribe